Over Webassur
Webassur is een dochterbedrijf van Archer Digital. De expertise van Archer Digital, toegespitst op digitale marketing, webdesign en copywriting vertalen wij vlotjes naar de verzekeringswereld.
Ons verhaal
Wij geloven in de kracht van digitale marketing om uw bedrijf te laten groeien
Webassur werd in 2001 in het leven geroepen en is sindsdien een vaste waarde in de verzekeringswereld. Samen bouwden we een hele resem sterke websites en begaven we ons in alles wat de digitale wereld te bieden heeft. Nu is het tijd voor de volgende stap. In 2023 ging Webassur in zee met Archer Digital. Een jong, Gents bedrijf dat zich volledig richt op digitale marketing. Samen schrijven we het volgende hoofdstuk van het Webassur verhaal.
Digitale marketing in al zijn aspecten
Webassur voorziet digitale marketing van A tot Z. Wij vertalen jouw merk en persoonlijkheid naar een sterke website die dankzij onze SEO-strategie makkelijk te vinden is in google. Aan de hand van een Social media-strategie vertellen we een verhaal waar mensen in geloven. We tillen jouw bedrijf een niveautje hoger en zorgen voor waardevolle content zodat jouw doelgroep de weg vindt naar jouw product. Zo worden leads nieuwe klanten.
Dankzij de samenwerking met Archer Digital voorzien we nu ook extra ondersteuning. Persoonlijk contact vinden we belangrijk, bij ons ben je geen nummer. We zijn dan ook steeds bereikbaar en voorzien producten op maat. Je wordt betrokken bij het hele proces zodat het eindresultaat helemaal is hoe jij het ziet.
Hoe gaan we te werk
Stap 1
Kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek leren we jouw bedrijf kennen. We focussen op jouw doelgroep, marketingplan en doelen. Op basis hiervan stellen we een vrijblijvende offerte op. Trouwens, het bedrag op de offerte is bij ons ook het bedrag op de factuur. Jij houdt vast ook niet van onaangename verrassingen.
Stap 2
Intake
Na goedkeuring van de offerte houden we het intake gesprek. In deze tweede ronde kijken we dieper in detail hou jouw eindresultaat er uit zal zien. Samen bepalen we de look en feel van jouw brand en website. Deze input is zeer belangrijk voor ons team, zodat we het door jou gewenste resultaat kunnen opleveren.
Stap 3
Wij gaan aan de slag voor jou
Gedurende enkele weken is het aan ons. Onze digital marketeer gaat aan de slag met al jouw informatie en tovert een resultaat om u te zeggen uit haar hoed. De website en bijhorende content is volledig afgestemd op jouw verzekeringskantoor en doelgroep.
Stap 4
We plannen een feedback sessie
Samen met de digital marketeer ga je door het resultaat. Dit is het moment om hier en daar nog kleine wijzigingen door te voeren. Op het einde van dit gesprek staat jouw product op punt.
Stap 5
We gaan live
Jouw website of campagne gaat live. Uiteraard zijn wij er steeds voor de nodige ondersteuning en word je voldoende ingelicht over hoe alles in zijn werk gaat. Nadien blijven we ook steeds beschikbaar voor support.